Zorg voor versterking en meer flexibiliteit van de wervelkolom

Maak uw wervelkolom beweeglijker en sterker, omdat deze uw kern vormt en verantwoordelijk is voor uw houding

Terug naar de videobibliotheek

MINDER FLEXIBILITEIT VAN DE WERVELKOLOM

Oefening stap voor stap

  1. Doel: meer beweeglijkheid en een sterkere wervelkolom.
    Sterkere wervelkolom
  2. Uitgangshouding: ga op ellebogen en knieën zitten met uw ellebogen onder uw schouders en uw knieën onder uw heupen.
    Sterkere wervelkolom
  3. Beweging: trek uw linkerknie en rechterelleboog onder u naar elkaar toe totdat deze elkaar raken en strek vervolgens uw linkerbeen en rechterarm recht naar achteren en naar voren. Doe hetzelfde aan de andere kant. 

    Herhaal 3 series van 10 voor een sterkere wervelkolom.

    Sterkere wervelkolom
Terug naar het begin

Raadpleeg uw arts voordat u begint met deze oefenprogramma's. Als u de goedkeuring van uw arts hebt, begint u langzaam met trainen en stopt u wanneer u pijn of ongemak ondervindt. Zorg ervoor dat u uitrust als u het gevoel hebt dat u te veel van uzelf vergt.

Voor meer informatie over Hansaplast producten kunt u contact met ons opnemen via e-mail op info.hansaplast@beiersdorf.com.

Oefening voor een sterkere wervelkolom | Hansaplast

Korte oefenvideo voor een sterkere wervelkolom van het Hansaplast initiatief 'More Action - Less Pain'. Deze oefening zorgt ook voor meer beweeglijkheid.