Uw houding verbeteren?

Zorgen voor meer beweeglijkheid en versterking van de bovenste wervelkolom en rug is gemakkelijk – u doet dit in geknielde houding op de vloer

Terug naar de videobibliotheek

Voor meer informatie over hoe we uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen we naar ons privacybeleid.

 

HOUDING VERBETEREN

Oefening stap voor stap

  1. Doel: meer beweeglijkheid, versterking van de bovenste wervelkolom en rug en de houding verbeteren. 
    Houding verbeteren
  2. Uitgangshouding: kniel op de vloer en laat uw bovenlichaam op uw dijen en uw billen op uw hielen rusten en leg uw armen naast uw lichaam.
    Houding verbeteren
  3. Beweging: breng uzelf langzaam omhoog waarbij u eerst uw billen optilt en daarna uw romp naar voren uitstrekt, terwijl u in evenwicht blijft. Houd uw schouderbladen naar achteren. Houd dit 5 seconden vast en ga dan terug naar de uitgangshouding. 

    Herhaal 3 series van 10.

    Houding verbeteren
Terug naar het begin

Raadpleeg uw arts voordat u begint met deze oefenprogramma's. Als u de goedkeuring van uw arts hebt, begint u langzaam met trainen en stopt u wanneer u pijn of ongemak ondervindt. Zorg ervoor dat u uitrust als u het gevoel hebt dat u te veel van uzelf vergt.

Voor meer informatie over Hansaplast producten kunt u contact met ons opnemen via e-mail op info.hansaplast@beiersdorf.com.

Uw houding verbeteren? | Hansaplast

Korte oefenvideo voor beweeglijkheid van de bovenste wervelkolom en rug van het Hansaplast initiatief 'More Action - Less Pain'. Helpt uw houding verbeteren.