Uw houding verbeteren?

Zorgen voor meer beweeglijkheid en versterking van de bovenste wervelkolom en rug is gemakkelijk – u doet dit in geknielde houding op de vloer

Terug naar de videobibliotheek

HOUDING VERBETEREN

Oefening stap voor stap

  1. Doel: meer beweeglijkheid, versterking van de bovenste wervelkolom en rug en de houding verbeteren. 
    Houding verbeteren
  2. Uitgangshouding: kniel op de vloer en laat uw bovenlichaam op uw dijen en uw billen op uw hielen rusten en leg uw armen naast uw lichaam.
    Houding verbeteren
  3. Beweging: breng uzelf langzaam omhoog waarbij u eerst uw billen optilt en daarna uw romp naar voren uitstrekt, terwijl u in evenwicht blijft. Houd uw schouderbladen naar achteren. Houd dit 5 seconden vast en ga dan terug naar de uitgangshouding. 

    Herhaal 3 series van 10.

    Houding verbeteren
Terug naar het begin

Raadpleeg uw arts voordat u begint met deze oefenprogramma's. Als u de goedkeuring van uw arts hebt, begint u langzaam met trainen en stopt u wanneer u pijn of ongemak ondervindt. Zorg ervoor dat u uitrust als u het gevoel hebt dat u te veel van uzelf vergt.

Voor meer informatie over Hansaplast producten kunt u contact met ons opnemen via e-mail op info.hansaplast@beiersdorf.com.

Uw houding verbeteren? | Hansaplast

Korte oefenvideo voor beweeglijkheid van de bovenste wervelkolom en rug van het Hansaplast initiatief 'More Action - Less Pain'. Helpt uw houding verbeteren.