Zwakke rugspieren krijgen geen kans

Met deze rugoefening versterkt u uw hele lichaam

Terug naar de videobibliotheek

RUGOEFENINGEN

Oefening stap voor stap

  1. Doel rugoefening: algemene versterking van het lichaam.
    Rugoefeningen
  2. Uitgangshouding: ga op uw rug liggen met uw knieën gebogen en uw hielen tegen de vloer gedrukt en leg uw armen naast uw lichaam.
    Rugoefeningen
  3. Beweging: breng langzaam uw bekken omhoog. Rol uw wervelkolom naar boven af, wervel voor wervel, totdat alleen uw schouders de vloer raken. Rol terug naar de uitgangshouding als een snoer parels. 

    Herhaal 5 series van 10 rugoefeningen.

    Rugoefeningen
Terug naar het begin

Raadpleeg uw arts voordat u begint met deze oefenprogramma's. Als u de goedkeuring van uw arts hebt, begint u langzaam met trainen en stopt u wanneer u pijn of ongemak ondervindt. Zorg ervoor dat u uitrust als u het gevoel hebt dat u te veel van uzelf vergt.

Voor meer informatie over Hansaplast producten kunt u contact met ons opnemen via e-mail op info.hansaplast@beiersdorf.com.

Rugoefening om zwakke spieren te versterken | Hansaplast

Korte rugoefening voor versterking van de spieren van het Hansaplast initiatief 'More Action - Less Pain'. Zorgt voor algemene versterking van het lichaam.