Meer stabiliteit in uw voeten en benen

Strakke kuiten en stabielere spieren helpen voor een betere houding bij het lopen

Terug naar de videobibliotheek

Voor meer informatie over hoe we uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen we naar ons privacybeleid.

 

GEBREK AAN STABILITEIT IN DE VOETEN EN BENEN

Oefening stap voor stap

  1. Doel: het trainen van de benen, strakke kuiten en een goede loophouding.
    Benen trainen
  2. Uitgangshouding: zet het voorste derde deel van uw voeten op de stepbank of iets soortgelijks en houd u zo nodig vast aan de reling.
    Benen trainen
  3. Beweging: ga op uw tenen staan. Ga langzaam weer terug naar beneden totdat uw hielen lager zijn dan de stepbank. 

    Herhaal 2 series van 15, 3 keer om uw benen te trainen.

    Benen trainen
Terug naar het begin
Voor gevorderden: voer dezelfde beweging uit met één voet tegelijk.

Raadpleeg uw arts voordat u begint met deze oefenprogramma's. Als u de goedkeuring van uw arts hebt, begint u langzaam met trainen en stopt u wanneer u pijn of ongemak ondervindt. Zorg ervoor dat u uitrust als u het gevoel hebt dat u te veel van uzelf vergt.

Voor meer informatie over Hansaplast producten kunt u contact met ons opnemen via e-mail op info.hansaplast@beiersdorf.com.