Oefeningen onderrug: De onderrug rekken

Gemakkelijk uit te voeren en nuttig om gemakkelijker op te kunnen staan en voor een rechtere houding

Terug naar de videobibliotheek

Voor meer informatie over hoe we uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen we naar ons privacybeleid.

 

MOEITE MET OPSTAAN

Oefening stap voor stap

  1. Doel: het rekken van de onderrug om te zorgen voor een rechte houding.
    Oefeningen onderrug
  2. Uitgangshouding: ga op uw buik liggen met uw ellebogen naast uw lichaam.

    Beweging: til uzelf op op uw onderarmen en duw uw bovenlichaam omhoog terwijl u uw buik op de vloer houdt. Houd 20 seconden vast. Leg uw bovenlichaam weer neer. Herhaal 5 keer.

    Oefeningen onderrug
Terug naar het begin

Raadpleeg uw arts voordat u begint met deze oefenprogramma's. Als u de goedkeuring van uw arts hebt, begint u langzaam met trainen en stopt u wanneer u pijn of ongemak ondervindt. Zorg ervoor dat u uitrust als u het gevoel hebt dat u te veel van uzelf vergt.

Voor meer informatie over Hansaplast producten kunt u contact met ons opnemen via e-mail op info.hansaplast@beiersdorf.com.

Oefeningen onderrug - Rekken | Hansaplast

Deze oefening voor de onderrug zorgt voor een rechte houding. Bekijk de video voor rekoefeningen die u thuis kunt doen.