Creëer een goede zithouding

Een oefening voor de versterking van de bovenkant van uw rug zorgt voor een rechte houding wanneer u staat en zit

Terug naar de videobibliotheek

Voor meer informatie over hoe we uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen we naar ons privacybeleid.

 

 

MOEITE MET HET BEWAREN VAN EEN GOEDE ZITHOUDING

Oefening stap voor stap

  1. Doel: de versterking van de bovenkant van de rug om te zorgen voor een rechte en goede houding wanneer u staat en zit.
    Goede zithouding
  2. Uitgangshouding: ga op uw knieën zitten en breng uw bovenlichaam zo ver mogelijk naar voren.

    Beweging: beweeg uw armen in rechte hoeken ten opzichte van uw romp en trek uw schouderbladen naar elkaar toe. Strek uw armen naar achteren langs uw romp, één tegelijk en keer dan terug naar de uitgangshouding. Herhaal 3 series van 10 voor een goede zithouding.

    Goede zithouding
Terug naar het begin

Raadpleeg uw arts voordat u begint met deze oefenprogramma's. Als u de goedkeuring van uw arts hebt, begint u langzaam met trainen en stopt u wanneer u pijn of ongemak ondervindt. Zorg ervoor dat u uitrust als u het gevoel hebt dat u te veel van uzelf vergt.

Voor meer informatie over Hansaplast producten kunt u contact met ons opnemen via e-mail op info.hansaplast@beiersdorf.com.

Creëer een goede zithouding | Hansaplast

Korte oefening voor de versterking van de bovenkant van de rug van het Hansaplast initiatief 'More Action - Less Pain'. Zorgt voor een goede zithouding.