Ontspan uw wervelkolom

De versterking van uw wervelkolom is net zo makkelijk als het uitvoeren van deze ontspanningsoefening. Erg goed voor een rechte houding.

Terug naar de videobibliotheek

Voor meer informatie over hoe we uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen we naar ons privacybeleid.

 

MOEITE MET HET BEWAREN VAN EEN RECHTE HOUDING

Oefening stap voor stap

  1. Doel ontspanningsoefening: de versterking van de bovenkant van de rug om te zorgen voor een rechte houding wanneer u staat en zit.
    Ontspanningsoefening
  2. Uitgangshouding: ga op uw knieën zitten en breng uw bovenlichaam zo ver mogelijk naar voren.

    Beweging: houd uw armen parallel aan uw romp en strek ze naar achteren.Trek uw schouderbladen naar elkaar toe terwijl u uw handpalmen naar binnen draait. Doe dit met één tegelijk en keer dan terug naar de uitgangshouding. Herhaal de ontspanningsoefening in 3 series van 10.
    Ontspanningsoefeningen
Terug naar het begin

Raadpleeg uw arts voordat u begint met deze oefenprogramma's. Als u de goedkeuring van uw arts hebt, begint u langzaam met trainen en stopt u wanneer u pijn of ongemak ondervindt. Zorg ervoor dat u uitrust als u het gevoel hebt dat u te veel van uzelf vergt.

Voor meer informatie over Hansaplast producten kunt u contact met ons opnemen via e-mail op info.hansaplast@beiersdorf.com.

Ontspanningsoefeningen voor de wervelkolom | Hansaplast

Korte ontspanningsoefeningen voor versterking van de bovenkant van de rug van het Hansaplast initiatief 'More Action - Less Pain'. Voor een betere houding.