Zit u te veel? Beweeg!

Deze oefening is speciaal voor mensen die op kantoor werken en iedereen die veel zit en meer wil bewegen

Terug naar de videobibliotheek

Voor meer informatie over hoe we uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen we naar ons privacybeleid.

 

MEER BEWEGEN?

Oefening stap voor stap

  1. Doel: verlichting van ongemak in de onderrug.
    Meer bewegen
  2. Uitgangshouding: ga met uw gezicht naar een muur staan en ondersteun uzelf door één hand tegen de muur te houden.
    Meer bewegen
  3. Beweging: pak met uw andere hand uw enkel en buig uw knie zo ver mogelijk. Strek uw bekken naar achteren totdat u het voelt trekken in de voorkant van uw dijbeen. Houd uw buikspieren aangespannen. Houd 20-30 seconden vast en wissel dan van kant. 
    Herhaal deze oefening 3 keer.
    Meer bewegen
Terug naar het begin

Raadpleeg uw arts voordat u begint met deze oefenprogramma's. Als u de goedkeuring van uw arts hebt, begint u langzaam met trainen en stopt u wanneer u pijn of ongemak ondervindt. Zorg ervoor dat u uitrust als u het gevoel hebt dat u te veel van uzelf vergt.

Voor meer informatie over Hansaplast producten kunt u contact met ons opnemen via e-mail op info.hansaplast@beiersdorf.com.

Wilt u meer bewegen? | Hansaplast

Korte oefenvideo voor de onderrug van het Hansaplast initiatief 'More Action - Less Pain'. Deze oefening helpt u als u meer wilt bewegen.