Sterkere buik- en rugspieren

De perfecte algemene, versterkende buikspieroefening om het bovenlichaam te stabiliseren. Vooral geschikt voor sporten waarbij je eenzijdig slaat, zoals tennis en golf

Terug naar de videobibliotheek

Voor meer informatie over hoe we uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen we naar ons privacybeleid.

 

BUIK- EN RUGSPIEREN

Oefening stap voor stap

  1. Doel: algemene versterkende buikspieroefening om het bovenlichaam te stabiliseren. Belangrijk voor sporten waarbij je eenzijdig slaat, zoals tennis en golf.
    buikspieroefeningen
  2. Uitgangshouding buikspieroefening: ga liggen met uw gezicht naar de vloer waarbij uw lichaamsgewicht op uw onderarmen steunt. Alleen uw onderarmen en tenen mogen de vloer raken.
    Buikspieroefeningen
  3. Beweging buikspieroefening: houd uw bovenlichaam en rug recht en til beurtelings één been op. Houd 10 seconden vast.
    Voer deze beweging 5 keer uit.
    Buikspieroefeningen
Terug naar het begin
Raadpleeg uw arts voordat u begint met deze oefenprogramma's. Als u de goedkeuring van uw arts hebt, begint u langzaam met trainen en stopt u wanneer u pijn of ongemak ondervindt. Zorg ervoor dat u uitrust als u het gevoel hebt dat u te veel van uzelf vergt.
Voor meer informatie over Hansaplast producten kunt u contact met ons opnemen via e-mail op info.hansaplast@beiersdorf.com.

Buikspieroefeningen | Hansaplast

Korte video voor buik- en rugspieren van het Hansaplast initiatief 'More Action - Less Pain'. Deze buikspieroefening zorgt voor minder spanning in het lichaam.