Sterkere buik- en rugspieren

De perfecte algemene, versterkende buikspieroefening om het bovenlichaam te stabiliseren. Vooral geschikt voor sporten waarbij je eenzijdig slaat, zoals tennis en golf

Terug naar de videobibliotheek

BUIK- EN RUGSPIEREN

Oefening stap voor stap

  1. Doel: algemene versterkende buikspieroefening om het bovenlichaam te stabiliseren. Belangrijk voor sporten waarbij je eenzijdig slaat, zoals tennis en golf.
    buikspieroefeningen
  2. Uitgangshouding buikspieroefening: ga liggen met uw gezicht naar de vloer waarbij uw lichaamsgewicht op uw onderarmen steunt. Alleen uw onderarmen en tenen mogen de vloer raken.
    Buikspieroefeningen
  3. Beweging buikspieroefening: houd uw bovenlichaam en rug recht en til beurtelings één been op. Houd 10 seconden vast.
    Voer deze beweging 5 keer uit.
    Buikspieroefeningen
Terug naar het begin
Raadpleeg uw arts voordat u begint met deze oefenprogramma's. Als u de goedkeuring van uw arts hebt, begint u langzaam met trainen en stopt u wanneer u pijn of ongemak ondervindt. Zorg ervoor dat u uitrust als u het gevoel hebt dat u te veel van uzelf vergt.
Voor meer informatie over Hansaplast producten kunt u contact met ons opnemen via e-mail op info.hansaplast@beiersdorf.com.

Buikspieroefeningen | Hansaplast

Korte video voor buik- en rugspieren van het Hansaplast initiatief 'More Action - Less Pain'. Deze buikspieroefening zorgt voor minder spanning in het lichaam.