Strekken en stabiliseren van het bekken

Deze doeltreffende oefening voor alle sporten waarbij je rent en springt, stabiliseert het bekken en de bilspieren

Terug naar de videobibliotheek

VERMINDERDE RUGGEGRAAT FLEXIBILITEIT

Oefening stap voor stap

  1. Doel: strekken, oefeningen en stabiliteit van het bekken.
    Doeltreffende training voor alle sporten waarbij je rent en springt.
    Bekken oefeningen
  2. Uitgangshouding: ga op uw zij liggen.
    Bekken oefeningen
  3. Oefening voor het bekken: til uw bovenste been op en strek dit uit met de hiel naar het plafond gericht. Het is belangrijk dat u uw been parallel aan uw bovenlichaam houdt. Til drie keer op en doe dan hetzelfde aan de andere kant.
    Herhaal 10 keer.
    Bekken oefeningen
Terug naar het begin
Raadpleeg uw arts voordat u begint met deze oefenprogramma's. Als u de goedkeuring van uw arts hebt, begint u langzaam met trainen en stopt u wanneer u pijn of ongemak ondervindt. Zorg ervoor dat u uitrust als u het gevoel hebt dat u te veel van uzelf vergt.
Voor meer informatie over Hansaplast producten kunt u contact met ons opnemen via e-mail op info.hansaplast@beiersdorf.com.

Oefening voor het bekken | Hansaplast

Een korte oefening voor het strekken en stabiliseren van het bekken van het Hansaplast initiatief 'More Action - Less Pain'.